sunnuntai 7. elokuuta 2011

Stories run in circles that have no end

Teen nyt tälläsen hyvin vajaavaisen kuvapostauksen, kun on muutamasta postauksesta nyt jäänyt kuvat kokonaan. Kuvissa komeilee siis kaikessa komeudessaan minä.

Tässä ekassa kuvassa komeilen varsin turistinomasesti Tampereella tammerkosken vierellä, jeehei. Hei huomioikaa ne mun halpisfarkut kuvassa, tykkään niistä tosi paljon! Toka kuva on juhannukselta, huom. mulla ei oo röökii kädes vaik siltä saattaa erehdyttävästi näyttää :D Kolmas on nyt sit yks ainoo kuva pari päivää takaperin sieltä Tallinnasta. Minä ja mun rakas veli.

Dataan täl hetkel läppärin kans mun meikkipöydällä. Oon päivän mittaan webbikameran kautta käyny hauskaa keskustelua Jannun kans ku se vihdoin sai uuden koneen. Mua nyt täl hetkel kyl kyrsii toi iPodin telakka. Sen kaukosäädin toimii hyvin vaihtelevalla tuloksella. Jostain syystä se ei ota niit käskyi ollenkaa taas vastaan mitä sen pitäs tehä -.-

Aamulla oli tosiaan aikanen herätys rippilasten konfirmaatioon. Kirkkomenojen jälkeen me myös käytiin yhessä isosten ja ohjaajien kanssa erään riparilaisen rippijuhlissa maistamassa kakkua ja laulamassa veisun.

En malta oottaa et pääsen hakemaan mun talvitakin! Ja hei, ilouutisia siinäki et huusin huutonetistä ittelleni myös ruskeet naisten bootsit, varsin yksinkertaset mut 30 e ei ollu paha hinta! Neki pitäs ens viikolla hakee, tällä kertaa stadista. Ja nyt ku näistä hakemisista puhutaan, mun gerbiilit tartteis ruokaa...

Ostan aina yksityiseltä hiirikasvattajalta näille ns. "luomuruokaa", eläinkaupan rasvaväriainemössöt on nii järkyttäviä. Verrataanpa vaikka niin, että tää mun käyttämä Rapunzel GerbiiliMix -merkkinen kotitekonen siemenseos ei sisällä mitään ylimääräsiä väriaineita sun muita ja on tarkkaan suunniteltu vain gerbiileille, kilohintaa tavaralla on 2 e / kg. Sitte vaikka melkeen tätä ruokaa vastaava Prestigen gerbiilinruoka, ruokakaupassa about 800 g pussi maksoi muistaakseni 9 euroa kun viimeks kattelin... + Viel tietenkin siinä on niit täysin ihmisen silmää miellyttämään tehtyjä erivärisii maissikokkareita, jotka on iha turhii noille ja altistaa jossain määrin syövälle. Onneks toi pleissi mistä roudaan tota luomuruokaa ei oo kaukana meiltä, pointsit rapunzelin ruoille! :)

HeidiRoxx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti